Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 13:38:03 +0200

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2511371/00560 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Lohusalu küla, 
11395 Laulasmaa-Lohusalu tee L2 // Lohusalu tee 153, Harju maakond, 
Lääne-Harju vald, Lohusalu küla, 11395 Laulasmaa-Lohusalu tee L2 // Lohusalu 
tee 146 (Veetorustik, Veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame kooskõlastamiseks lähtuvalt 
ehitusseadustiku § 54 lõike 6 punktist 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27245837>  (menetlus nr: 
469805), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (JUHAN KULLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister